O psach rasy beagle na lotnisku Taoyuan wiemy juz od dawna. W obu terminalach rozwieszone sa plakaty z informacja, ze wesza za kontrabanda w postaci narkotykow, artykulow spozywczych w tym miesa, ktorego przywozenie na Tajwan jest zabronione, roslin oraz przemycanych zwierzat. Nigdy dotad jednak nie udalo nam sie widziec ich przy pracy. Az do ostatniego czwartku, kiedy po ponad 20-godzinnej podrozy powrocilismy z krotkich wakacji w kraju z trzema torbami wypelnionymi wszelakimi dobrami.

Przemknelo mi tylko przez glowe, ze lezymy… Ze zabiora mi moje sledzie, serki wiejskie, wedliny… Zabiora i wpisza do akt, a potem beda mi juz czesac bagaze za kazdym razem. A ja przeciez przemycam kabanosy nie tylko z Polski, ale i Japonii.

Psina obwachala jednak toboly, radosnie pomerdala ogonkiem i pobiegla sobie dalej. Widac nie szkolona na polskiej kielbasie.

